close
logo

Pronađeno je 0 proizvoda

katrin
katrin

Prijavite se za newsletter!

Budite u toku sa naišim najnovijim proizvodima, promocijama i specijalnim događajima.

pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija

Član 1

Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.katrin.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2

Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.katrin.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3

Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 24 meseci od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4

Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu KATRIN, 18000 Niš, Vizantijski bulevar 35. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:

  • u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
  • proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju
  • dostavi račun
  • dostavi potpisani nalog za ispravku.

Član 5

Kupac nema pravo na prigovor ako je:

  • propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
  • nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
  • kupio proizvod na rasprodaji;
  • kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
  • promenio odluku o izboru atrikla.

Član 6

Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 7

U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:

  • zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
  • vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
  • otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Član 8

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, KATRIN je u obavezi da povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 9

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.