Pronađeno je 0 proizvoda
Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.katrin.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.katrin.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.
Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 24 meseci od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu KATRIN, 18000 Niš, Vizantijski bulevar 35. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
Član 8
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, KATRIN je u obavezi da povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Član 9
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efkikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi: https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php. Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
* u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko
rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih
komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi,
usluga putovanja;
* za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
* na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
* na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
* u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka strana u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora
Član 10
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.