Poštovani kupci, zbog unapredjenja web prodavnice u periodu od 21.1.2019 00:00 do 22.1.2019 08:00 časova kupovina preko sajta neće biti dostupna. Hvala na razumevanju.
close
logo

Pronađeno je 0 proizvoda

katrin
katrin

Prijavite se za newsletter!

Budite u toku sa naišim najnovijim proizvodima, promocijama i specijalnim događajima.

pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija

Član 1

Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.katrin.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2

Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.katrin.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3

Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 24 meseci od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4

Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu KATRIN, 18000 Niš, Vizantijski bulevar 35. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:

  • u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
  • proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju
  • dostavi račun
  • dostavi potpisani nalog za ispravku.

Član 5

Kupac nema pravo na prigovor ako je:

  • propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
  • nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
  • kupio proizvod na rasprodaji;
  • kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
  • promenio odluku o izboru atrikla.

Član 6

Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 7

U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:

  • zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
  • vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
  • otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Član 8

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, KATRIN je u obavezi da povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 9

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

Ovaj sajt koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posetilaca. Ukoliko nastavite sa korišćenjem sajta, smatra se da ste saglasni sa našim uslovima korišćenja kolačića i potvrđujete prihvatanje kolačića na njegovim stranicama.

Prihvatam